אין בושה: הנשיא לשעבר ברק אובמה מפעיל הפגנות קיצוניות כנגד הנשיא

מוטי סבן 2 Comment on אין בושה: הנשיא לשעבר ברק אובמה מפעיל הפגנות קיצוניות כנגד הנשיא

עיתון "הניו יורק טיימס" חושף היום: כי מי שעומד מאחורי ההפגנות הקיצוניות בחלקם, כנגד נשיא ארה"ב ומדיניותו, הוא לא אחר מאשר נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה

אובמה, טראמפ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה, לפני תום כהונתו דיבר על חילופי המשמרות ב"בית הלבן" הוא תמיד דאג לומר שהוא מכבד את דין הבוחר ויעזור כמה שהוא יכול לתת לנשיא החדש התאקלמות מהירה וטובה בבית, לעיני המצלמות אכן החיוכים היו מאוזן לאוזן, וההרגשה הייתה כי אובמה אכן מקבל בבגרות ובנכונות ערכית את בחירותו של טראמפ.

אלה שהיום מפרסם העיתון "הניו יורק טיימס" כי הנשיא לשעבר ברק אובמה, עומד בעצמו מאחורי קמפיינים ענקיים של מחאות רחוב ובכלל, נגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

כמו כן נכתב, כי אובמה מסייע לקבוצות קיצוניות ופועל ללא הרף מאחורי הקלעים נגד מדיניותו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

מדובר בשיא שלילי שלא זכור כמותו מעולם, בו נשיא לשעבר מתערב באופן בוטה ומתסיס הפגנות קיצוניות כנגד נשיא מכהן, זו פגיעה בדמוקרטיה וניסיון לערער על תוצאות הבחירות הדמוקרטיות. מדיניות שפוגעת בארה"ב קודם כל.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    סוף סוף חושפים את הצביעות של הנבל הזה אין בושה ובטוח התקשורת השמלאנית עוזרת לו להסתיר את המעורבות שלו. ישר כוח לכם קול-חי זה חדשות!

  2. 1

    מה הקשר?
    אין שום סתירה בין כיבוד רצונו של הבוחר, לבין הבעת דיעה ומחאה בכל דרך שהיא.
    בוודאי כאשר טראמפ תוקף נון-סטופ לא רק את אובמה, אלא אפילו את בכירה מפלגתו, ואפילו את שרי ממשלתו – ובמיוחד את ג'ף סשנז, שהיה התומך הראשון של טראמפ.
    מי שאיבד את הבושה (אשר ספק אם בכלל הייתה לו אי פעם) הוא דווקא טראמפ המושחת.